• وبلاگ : کلاس مقدس
  • يادداشت : -× دلتنگتم ×-
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    5. Use videos effectively

    Just as you can see on LinkedIn, Facebook and Instagram feeds every day, videos are more eye-catching than images. However, there is still a difference between simply pasting videos into posts and marketing with effective videos. For example, the following methods are effective to make effective use of the contents of the video. This alone should greatly change the ease of spreading.


    سلام خانوم ..... پس چرا نيستين ...... امروز اولين روز كلاس ها بود ....... 4 تا از بچه هامون رفتن ...... 3 تا هم جديد اومدن كه ما فقط دوتاشون رو ديدم ....... يكيشون به طرز شگفت آوري شبيه شماست ........ با بچه ها از همون اول كه ديديم تا آخر روز همش ياد شما بوديم ........ راستي امروز تولد سارا هم بود ......

    كجايي ؟پيدات نيست

    + تكين 

    فقط اومدم يه سلامي عرض كنم خدمتتون ........

    سلام خانوم ........ دل من هم كه ........ خرداد ....... من نه آنچنان دوسش دارم و نه بدم مياد ......... منم از همين جا بوستون مي كنم .........

    آيت الله سيد محمد باقر ابطحي فرمودند:شبي در عالم رويا ديدم فضاي مابين قم و مسجد جمکران گويا تمام چمن زار است و داراي درختهاي سبز که مهتاب بر آن مي تابيد و نهر هاي آب در آن جريان داشت .درختي را ديدم که داراي شاخه هاي بسيار جذاب و سرسبز و صداي روح بخشي از ميان آن به گوش مي رسيد که به ذهنم خطور کرد صداي حضرت داود (ع) است . در وسط آن درخت جايگاهي بود که در آنجا آقايي نشسته و به نظرم آمد که اين آقا حضرت ولي عصر (ع) است.


    صحبتي را به ميان آوردم و عهد و پيماني بستم .سپس عرض کردم چه کنم که به شما تقرب پيدا کنم؟به زبان فارسي فرمودند:"عملت را عمل امام زمان قرار بده " من به خاطرم اين معني رسيد


    يعني آنچه را به ذهنت مي آيد ببين اگر امام زمان بود عمل مي کرد تو هم همان را عمل کن.به حضرت گفتم :اين آرزوي من است . گفتم چه کنم که در اين امر موفق باشم؟فرمودند :الاخلاص في العمل .


    از خواب بيدار شدم قلم و دفتر حاضر کردم و آن دو سوال و جواب را نوشتم و درباره اش فکر کردم .به نظرم آمد در جمله اول حقيقت تشيع که پيروي از امام به حق باشد نهفته و در جمله دوم راه موفقيت را که همان توحيد ذاتي و عملي باشد را يافتم.اين دو جمله توصيه حضرت بود که براي من و همگان عبرت است .

    سلام خانوم ...... كارنامه هامون رو گرفتيم ........ مال كامپيوتر هم بود ....... دلم براتون تنگ شده .........
    + تكين 
    خانوم سلام ...... به شكيبا گفتم ....... هزار تا خوشحالي شد ....... و تشكر كرد ......
    سلام خانوم ........ هزار تا دلم براتون تنگ شده ...... حتما به شكيبا مي گم ........ خدايا يادم نره ها ........
    پاسخ

    سلام نازنين من. من هم دلم براي تو تنگ شده. هزار هزارتا... امتحاناتون تموم شده... من چند ساعت ديگه ميرم مدرسه بهشت... که انگار داره رخت مي‌بنده که نقل مکان کنه.
    + هدي 
    اسمم اشتباه رفت!
    + ind 

    چقدر دلتنگ تو شده باشم خوب است؟...

    فاطمه

    فاطمه ي من ....