• وبلاگ : کلاس مقدس
  • يادداشت : -× دلتنگتم ×-
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    آيت الله سيد محمد باقر ابطحي فرمودند:شبي در عالم رويا ديدم فضاي مابين قم و مسجد جمکران گويا تمام چمن زار است و داراي درختهاي سبز که مهتاب بر آن مي تابيد و نهر هاي آب در آن جريان داشت .درختي را ديدم که داراي شاخه هاي بسيار جذاب و سرسبز و صداي روح بخشي از ميان آن به گوش مي رسيد که به ذهنم خطور کرد صداي حضرت داود (ع) است . در وسط آن درخت جايگاهي بود که در آنجا آقايي نشسته و به نظرم آمد که اين آقا حضرت ولي عصر (ع) است.


    صحبتي را به ميان آوردم و عهد و پيماني بستم .سپس عرض کردم چه کنم که به شما تقرب پيدا کنم؟به زبان فارسي فرمودند:"عملت را عمل امام زمان قرار بده " من به خاطرم اين معني رسيد


    يعني آنچه را به ذهنت مي آيد ببين اگر امام زمان بود عمل مي کرد تو هم همان را عمل کن.به حضرت گفتم :اين آرزوي من است . گفتم چه کنم که در اين امر موفق باشم؟فرمودند :الاخلاص في العمل .


    از خواب بيدار شدم قلم و دفتر حاضر کردم و آن دو سوال و جواب را نوشتم و درباره اش فکر کردم .به نظرم آمد در جمله اول حقيقت تشيع که پيروي از امام به حق باشد نهفته و در جمله دوم راه موفقيت را که همان توحيد ذاتي و عملي باشد را يافتم.اين دو جمله توصيه حضرت بود که براي من و همگان عبرت است .